Anàlisi de #llms1 (abans de llegir)

paraules mes usades llegirxdir

#llms1 ABANS DE LLEGIR

En aquesta primera part del treball de lectura, l’alumnat havia de treballar la cometència cultural piulant al Twitter aspectes com identificar l’any de la publicació del llibre, i aspectes del context històric(nivell bàsic), o en un nivell d’excel·lent a més de piular els aspectes anteriors, havia de piular sobre el moment històric d’altres països que no fora únicament el nostre.

Dins de la competència social cal destacar que són les piulades on l’alumnat havia de relacionar-se, i on podem trobar que els ànims per llegir, i el compatir opinions en relació a autors que ja havien llegit a la segona avaluació, més s’han llegit. Ací l’alumnat havia de piular la raó que l’havia portat a triat el títol i a més si volia arribar a un nivell d’excel·lent havia de mostrar-se actiu fent rt.

Com ja hem comentat, el fet de ser un treball del procés de lectura, donava la possibilitat que cada alumne triara el moment de treballar més adequat i que ell mateixa establira el seu ritme. És per això que l’augment d’activitat comença a partir de primers de març una vegada que l’alumnat a triat els títols, encara que ja havia alumnat presentant els llibres des de 24 de febrer.

Per exemple:
@Teresasirera @LlegirXDirMS2 jo vaig duptar entre agafar homes o dones. Finalmente he fet com tu i he agafat
dones #llms1 28-Feb-13 19:59 | GoRosa95

RT @MariaLuisaLlXD: Aquesta avaluació em vaig a llegir Ser Joan Fuster, Antologia dels textos fusterians. Vos
deixe la portada #llms1 http://t.co/6LgAHj7Yjv
27-Feb-13 20:58 | GoRosa95

@MariaLuisaLlXD la portada no resulta massa atractiva pero ja aniras comentat si t’agrada o no. @LlegirXDirMS2 #llms1

RT @AlbertMS2: Demà a agafar llibre amb @RaulRicartMS , @enrique_cerc i @Josejss95 , espere trobar un del Quim Monzó. @LlegirXDirMS2 #llms127-Feb-13 19:57 | Josejss95

RT @manuperez1015: Per altra banda, aquest llibre ja ha sigut adaptat al cinema (2011). Ací teniu el tràiler #llms1 https://t.co/Pa6Ifd8Xr3

RT @Cristina5Diaz: @IreneClari aquesta avaluació amb Dones estic contenta amb la meva elecció, t’ho recomano! #llms125-Mar-13 18:09 |IR

Els reums de les piualades (TwitterDoc) s’ha anat fent al llarg del projecte amb una regularitat setmanal, llevat de les setmanes més productives que van ser durant les vacances de pasqües que hi hague dies que van arribar a més 200 piulades i calia fer-lo diariament, per recullir el de tots els participants. http://sdrv.ms/12kQo3C

Els títols més demandats són : Diccionari per Occiosos, i antologia de textos Fusterians de Joan Fuster. Dones, Homes de Isabel Clara-Simó; El perquè de tot plegat, Mil Cretins de Quim Monzó; Besos de Carles Alberola, i amb menys influència Antologia de poemes de Vicent Andrés Estellés, i l’illa de l’Holandés de Ferrant Torrent.

Al llegir les piulades de l’alumnat, podem assenyalar que la rúbrica d’avaluació ha sigut entesa i què la competència social animant-se, relacionant-se amb els company de l’altre grup, valorant els títols que ja havien llegit prèviament, fa que la disposició cap a la lectura siga molt favorable; i a més a través d’aquesta ferramenta podem “acompanyar” durant la lectura monstrant-nos què els agrada més i què els impacta.
http://sdrv.ms/1byx3yN

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s