Anàlisi de #llms2 (durant la lectura)

En aquesta segona fase l’alumnat tenia diferentes opcions per realizar tuits, com citar algconversacionesuna de les frases que més li agradaren segons anava llegint, així com tots els aspectos reflectits a la rúbrica d’aquesta fase. ací tinguem la rúbrica per tindre una visió global
Evidentment la competencia lingüística es centrava en la comprensió lectora i en la expressió escrita, mantinguent en aquesta els aspectes d’adequació ortográfica com fil conductors al llarg del projecte. dins de la comprensió lectora, calia identificar els aspectes que prèviament s’havien treballat a classe i que identificaven als textos com un gènere narratiu. Cal comentar que els aspectes tòrics, d’aquesta explicació s’havien treballat a classe com una pràctica de pressa d’apunts.
L’alumnat segons segueix la rúbrica per l’el·laboració del treball, i com eina de la seua propia avalaució va realitzat els tuits relacionats amb el tipus de narrador per exemple:

No trobem personatges ja que Monzó parla del comportament de les persones en general, o de grups socials determinats, però sense noms #llms2 22-Mar-13 13:50 |

Aquest llibre es situa al temps present,però, no hi ha un espai determitat, pot ser un cinema, una casa, un bar,o fins i tot cap lloc #llms2
23-Mar-13 13:24 |

#llms2 Quim Monzó analitza en aquest llibre el complicat equilibri entre la vida i la misèria humana, a través de realts molt distints.
05-Apr-13 10:59 |

Com passa a la primera fase, una de les competències que més cosoliden els estudinats, és el fet de la competència social ja que calien realizar repiulades per continuar interealacionat-se

RT @IreneClari: @Laura_Rodrigo2A sí, t’ho recomane, tens que lleguir aquest llibre que es molt divertit! El teu com és? #llms2
03-Apr-13 19:19 | LlegirXDirMS2

En relació a la competencia cultural l’alumnat va relacionat els relatats, amb pel·lícules, i fins i tot cercant a la xarxa fragment que exemplefiquem les seues paraules.

#llms2 ací tenim un breu anàlisi de la pel·licula http://t.co/UtqmhL933r
05-Apr-13 11:59 |

#llms2 3. Clarament el Mozó està criticant que, no per ser més curt, ha de ser mes senzill un relat breu que una novel·la.
05-Apr-13 11:52 |

RT @rebechicle: ”Un favor es fa a canvi de res. Si un favor es paga ja no és un favor.” Quim Monzó – El perquè de tot plegat.#llms2 http://t.co/Qc337kHlWA
05-Apr-13 10:19 |
RT @IreneClari: “-Sóc feliç només de mirar-te als ulls. Dins de les teves nines m’hi veig jo, petitet.” #llms2 http://t.co/YqWY9a0XgB
04-Apr-13 18:39 |

Podem llegar més interaccions al següent PDF http://sdrv.ms/10Dv9Ho

L’alumnat va desenvolupar molt el seu treball al llarg de les vacances de Pasqües, ja que era el momento per poder llegir amb el temps necessari. M’agradaria recordar que per llegir és un hàbit que es consolida, pas a pas, al llarg de la vida, i com moltes vegades ha dit Laura Borràs: “llegir és llegir-se a un mateix” #clàssicsmoderns

Com hem vist l’alumnat va llegint, i va interacctuant des dels seus llibres, compatint els aspectes demanant,s així com les frases, versos amb fotografíes més significatives que van descobrint, relacionant-se i fomentant entre ells les ganes de llegir Besos de Carles Alberola, o qualsevol llibre de Quim Monzó.

A la fotografía adjunta al text podem mirar que les interaccions en el periode del treball són prou elevades, la qual cosa ens dona pas a poder comentar que la quantitats de tuits va des de una mitjana de 150 tuits per les persones menys actives, fins a uns 360 en les persones en un nivell medi, i sobre més de 600 aquelles persones que tenen una participación molt activa. http://sdrv.ms/1byxetS

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s