Microsoft Global Forum 2014 ja comença!

expert educator

Ja fa uns mesos vas rebre un email que em comunicava que havia sigut seleccionada com Microsoft Expert Educator 2014.
L’email vaig llegir-lo després d’un dia de treball, i recorde que a la sala de professor només hi erem una companya i jo mateixa…no vaig dir res inmediatament, només em va surtir finalmente un :BÉ!!!

El programa de Expert Educator havia tingut 23.0000 instàncies per participar al programa, i només 259 docents de 80 països (només són 4 a nivell estatal)… Tots aquestos docents participarem durant una setmana de conferències, activitats en comú, exposició de les activitats d’aprenetatge realitzades…. i allà estarà A la Recerca D`Ítaca: un llibre d’assaig amb la tecnologia d’ OneNote.
I la setmana ha arribat….demà a arribem a Barcelona a participar al Microsoft Global Forum….. una aventura que caldrà contar

58049ccc-0e49-4670-8ecc-3c3734983e72

Leave a Reply

