#LLms2 dóna pas a la darrera part de l’ús de Twitter per avaluar el procés lector

Ahir l’alumnat de segon de btx va terminar la seua fase de lectura emprant twitter com eina de participació i interacció gràcies a #llms2.

Ja hem comentat les opcions de Twitter a l’aula en més d’una ocasió, però m’agradaria destacar el fet que ofereix a l’alumnat d’establir comparacions,( construcció del coneixement), i afavoreix la seua creativitat. A més evidentment de donar un context on emprar una llengua que ixca de l ‘aula, donat el context sociolingüístic on ens ubiquem.

L’alumnat en tot moment l’alumnat te la rúbrica d’avaluació on queden establides les accions per assolir una fase o altra. En aquesta part del treball, calia analitzar aspectes com el tipus de narrador, recursos literaris, citar frases del llibre d’especial interès, o establir relacions amb aspectes que pertoquen a l’àmbit de la cultura en altres literatures coetànies.
Com a docent l’ús de Storify com eina per l’avaluació de les piulades facilita molt el seguiment de l’alumnat. [View the story “Terminem #Llms1 del projecte de lectura en XARXA amb twitter com eina” on Storify]

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s