Per què els teues alumnes haurien de utilitzar Sway en la seua creació de continguts?

 

sway microsoft

Vols que els teus estudiants siguen els protagonistes dels seues aprenentatges? Què siguen creatius? T’agradaria que ells crearen continguts per compartir-los amb estudiants d’altres ciutats? o millor encara, que ells creen el continguts per generacions posteriors?. Si vols obtindre les respostes a aquestes qüestions, només has deixar-me 10 minuts del teu temps i et mostrem que podem fer els teues alumnes amb Microsoft Sway.

Quan vaig arribar a classe per presentar per primera vegada Sway vaig comentar-los: ” és com un meravellós quadre en blanc on la vostra creativitat vos permetrà crear continguts con totes aquestes possibilitats”.

Inserir tota classe de continguts procedent de  YouTube, Twitter, OneNote, Bing, Facebook,  des del teu propi ordinador, des de OneDrive triar qualsevol classe de contingut.
Per explorar la creativitat dels teus estudiants ja que poden seleccionar el format, l’estil, i  pròximament trobarem més opcions de l’estil.
• Des de fa uns dies, la possibilitat de editar el mateix Sway des de dos editors diferents. 

Vista Sway

Segurament, serà molt més interessant si comentem que podem fer amb SWAY  a l’aula. Com a docent de llengües, aquesta nova eina ofereix moltes possibilitats:

Realitzar presentacions/recomanacions de les lectures realitzades  pels estudiants, i anar construint poc a poc, una biblioteca virtual de recomanacions de lectures que podríem formar una font important del pla de foment de la lectura.
Treballs d’investigació sobre un autor en concret, buscant material audiovisual complementari com entrevistes, lectura dels seus poemes, vídeos de la seua vida.
Treball de creació de continguts més acadèmics, com poden ser treballar la literatura d’un gènere concret, d’una literatura com el treball realitzat pels meues alumnes sobre la literatura llatina clàssica  treballant els diferents gèneres literaris  exemple. Aquest contingut romandrà a la web del centre per poder utilitzar-lo en cursos posteriors, així com per ells per poder repassar els continguts.
Treballar  i compartir el producte realitzat amb dos editors situat en diferents ciutats, és una forma de compartir projectes de forma col·laborativa.
Treballs d’aspectes lingüístic com (gramàtics, sintaxi, vocabulari )

editor 2

Per què no permetre als nostres estudiants que realitzen una recerca de fotografies i que realitzen una presentació de vocabulari en la seua llengua materna i la que estan aprenent? Les opcions són tantes com la creativitat dels vostres estudiants, com a docents els guiarem, els supervisarem la creació de continguts; Si nosaltres els oferim les oportunitats, ells ens sorprendran. Vols comprovar-lo?. Presentar-los Sway i que  la seua creativitat construeixi la  presentació.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s